چاپ کتاب

انتشارات اندیشمند

چگونه کتاب خود را منتشر کنید

با مراحل چاپ کتاب اشنا شوید

در این بخش با نحوه و مراحل انتشار کتاب خود اشنا شوید. انتشارات اندیشمند این مراحل را در سریع ترین زمان ممکن برای چاپ کتاب شما انجام میدهد. در کل می توان گفت مراحل کتاب بدین شکل است: اماده سازی متن و محتوای کتاب ، اماده سازی اولیه کتاب ، طراحی جلد کتاب ، درخواست و دریافت شابک ،  اخذ فیپا ،  اخذ مجوز از وزارت ارشاد ، چاپ و صحافی و اعلام وصول.

چگونه کتاب خود را منتشر کنید
با مراحل چاپ کتاب اشنا شوید
در این بخش با نحوه و مراحل انتشار کتاب خود اشنا شوید. انتشارات اندیشمند این مراحل را در سریع ترین زمان ممکن برای چاپ کتاب شما انجام میدهد.
برای انتشار یک کتاب باید یک سری مراحل طی کنید تا بتوانید کتاب خود را به بازار عرضه نمایید در ادامه به توضیح کامل این مراحل می پردازیم:
1- اماده سازی متن و محتوای کتاب 
اماده سازی متن کتاب می تواند به دو صورت باشد. 1- نگارش کتاب از به صورت تالیفی: که در این مورد شما میتوانید با کمک انتشارات اندیشمند یک کتاب کاملا جدید و به اسم خودتان تهیه کنید. 2- ترجمه کتاب، شما میتوانید کتاب خود را که به زبان دیگری نگارش شده با کمک انتشارات اندیشمند ترجمه کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دهید.
2- اماده سازی اولیه کتاب
در این مرحله کتاب نگارش یا ترجمه شده توسط ویراستار بررسی شده و کلیه غلط های املایی و نگارشی آن اصلاح می شود.  این زمینه میتوانند شما را در طراحی مناسب جلد کتاب یاری نمایند.
3- طراحی جلد کتاب
طراحی جلد برای کتاب بسیار مهم می باشد. با توجه به اینکه مفهوم جلد طراحی شده در یک نگاه به مخاطب کمک میکند تا بتواند انرژی مثبتی نسبت به کل کتاب پیدا کند. طراحان جلد کتاب موسسه اندیشمند با تجربه فراوان در
4- درخواست و دریافت شابک(ISBN) 
 ISBN مخفف International Standard Book Number  به معنای شماره استاندارد بین المللی کتاب می باشد. شابک را میتوان ایگونه تعریف کرد که این کد 10 الی 13 رقمی به عنوان کد ملی کتاب محسوب میشود. جهت دریافت آن از طریق خانه کتاب می توانید اقدام نمایید. انتشارات اندیشمند با توجه به تلاش های بی وقفه می تواند شابک کتاب شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی اخذ نماید.
5- اخذ فیپا
فهرست نويسي پيش از انتشار یا همان فیپا، اطلاعاتی می باشد که در پشت صفحه عنوان کتاب درج می گردد. سازمان اسناد و كتابخانه ملي مسئول صدور فيپا می باشد و میتوانید با مراجعه وبسایت این سازمان فیپا کتاب خود را اخذ نمایید. مراحل اخذ فیپا در حدود 20 روز به طول می انجامد که میتوانید با انتشارات اندیشمند این روند را تا 10 روز کاهش دهید.
6- اخذ مجوز از وزارت ارشاد
یکی از مهمترین مراحل چاپ کتاب اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی می باشد. برای اخذ مجوز باید کتاب را پرینت کرده و به همراه یک نسخه الکترونیکی در سی دی به همراه شابک و فیپای اخذ شده به وزارت خانه مراجعه نمایید. مدت زمان اخذ مجوز در حدود 4 ماه می باشد که انتشارات اندیشمند میتوان با پیگیری های مستمر اخذ مجوز کتاب شما را به کمتر از 45 روز کاهش دهد.
7- چاپ و صحافی
پس از اتمام کلیه مراحل فوق شما میتوانید اقدام به چاپ کتاب خود نمایید. واحد چاپ انتشارات اندیشمند با داشتن جدیدترین دستگاه های چاپ شما را در چاپ سریع، با کیفیت و ارزان کتابتان یاری می نماید.
8- اعلام وصول
پس از اخذ مجوز و چاپ کتاب باید به جهت اعلام وصول تعداد 10 نسخه از ان را به وزارت ارشاد ارسال نمایید. 
با انجام کلیه موارد فوق کتاب شما چاپ شده و اماده ارائه به مخاطبانتان است. مدت زمان تقریبی این مراحل 4 ماه می باشد که انتشارات اندیشمند قادر است این زمان را به کمتر از یک ماه کاهش دهد.
 

با انتشارات اندیشمند میتوانید کتاب خود را به راحتی و با ارزانترین قیمت چاپ کنید.

محبوب ترین کتاب ها
چا پ کتاب فرهنگ اصطلاحات عامیانه انگلیسی فارسی
نشر فرهنگ اصطلاحات عامیانه انگلیسی فارسی
عاشقانه های مردانه از هزاره‌های قبل از میلاد تا امروز
چاپ کتاب عاشقانه های مردانه از هزاره‌های قبل از میلاد تا امروز
وکیل خودت باش (راهنمای جامع مهاجرت به کانادا)
چاپ کتاب وکیل خودت باش (راهنمای جامع مهاجرت به کانادا)
کاربرد روش QFD در تلفیق پتنت‌ها و تکنولوژی‌ها
چاپ کتاب کاربرد روش QFD در تلفیق پتنت‌ها و تکنولوژی‌ها
پلی اتیلن مبانی طراحی و تکنولوژی‌های تولید
چاپ کتاب پلی اتیلن مبانی طراحی و تکنولوژی‌های تولید
مراقبت‌های ویژه قلب و عروق
چاپ کتاب مراقبت‌های ویژه قلب و عروق
آخرین اخبار
پرفروشترین کتاب
اول عاشق خودت باش!
اول عاشق خودت باش!
پربازدیدترین کتاب
کتاب مارینا ایوانونا تسوه‌تایوا
مارینا ایوانونا تسوه‌تایوا